TSM Osa 3, Luku 021 (tsmpart3/tsmpart3.021)

Edellinen kuvaus Seuraava kuvaus Indeksiin

Kertomus erään ryhmän kohtaloista

vuonna 459

21. luku

Appelle tarjotaan vaarillista tehtävää. Hän suostuu tietysti, ja palaa pari päivää myöhemmin takaisin aivan kunnossa.

Kurwikin kotitalo palaa. Onneksi kukaan ei kuitenkaan loukkaannu palossa. Kurwikin tavaroista tuhoutuu kuitenkin melkein puolet.

Bill palaa kertoen, että he olivat törmänneet isoon hobgoblinlaumaan. He olivat tietysti aloittaneet taistelun, mutta kun he olivat saaneet aika monta vihollista lyötyä maahan saivat viholliset lisäjoukkoja. Tässä vaiheessa Bill päätti suorittaa taktisen peräytymisen.

Jesse sairastuu pahasti. Minulle tarjotaan vaarallista tehtävää, mutta edellisestä kerrasta viisastuneena päättää, ettei enään riskeeraa arvokasta henkeään pelkän rahan takia.

Bill käy avustamassa jotain aatelista. Valittelee hieman kun ei kuitenkaan saanut siitä palkkaa vaan aatelinen oli vain kiittänyt.

Sir Trex jää vankkurien alle. Häneltä murtuu luu, jonka paraneminen kestää lähes viikon. Kääpiöiden paranemis nopeus on kyllä uskomattoman nopea.

Sliceltä yrittää taskuvaras viedä rahaa, mutta Slice huomaa yrityksen, ja vetää aseen esiin. Slice iskee taskuvarkaalta toisen käden ranteesta irti ja murskaa toisen käden kyynerpään. Tämän jälkeen Slice sitoo taskuvarkaan haavat, ettei se sentää kuolisi ja raahaa sen sitten poliiseille.

Appea kositaan vankilassa, hän ei kuitenkaan innostu asiasta.

Bill näkee profeetallisen unen ja väsyttää meidät kaikki kertomalla sitä uudestaan ja uudestaan.

Shadkin näkee profeetallisen unen, jossa kerrotaan raaon tulevan maan päälle. Tätä ennen tarvitaan kuulemma lisää uskovaisia. Shad keskeyttää Aronin opetuksen ja lähtee käännyttämään väkeä.

Shadille tarjotaan vaarallista tehtävää, mutta koska hän on niin kiireinen käännytksessä ei hänellä ole aikaa sellaisiin.

Billin palkkionmetsästäjän vaistot heräävät kun hänen asuinalueelleen tulee muutamia vankikarkuria etsiviä vartijoita. Bill ei kuitenkaan onnistu löytämään vankikarkuria.

Kurwik lähtee vaaralliselle tehtävälle. Sairastun pahasti. Sir Trex loukkaa jotain kauppiasta, joka syytää Trexiä näpistelystä. Oikeus toteaa Trexin kuitenkin syyttömäksi, mutta loukattu kauppias on kuitenkin edelleen vihainen.

Slice loukkaa jotain tavallista kaupunkilaista onneksi asiasta ei kuitenkaan tule mitään vakavampaa.

Sir Trexin kirjuri kaveri loukkaa toista kirjuria. Sir Trex kuintekin pitää vanhan ystävänsä puolta ja se toinen kirjuri suuttuu myös Trexille.

Mylläri tulee Lord Aronin luokse pyytämään myllärinoikeuksiensa vahvistamista, minkä Aron oitis tekeekin.

Jeesuksen asuinalueelle tulee vartijoita jotka suorittavat väestön laskentaa. Jesse ehtii kuitenkin jo varmuuden vuoksi poistua paikalta ja kuulee vasta myöhemmin, että kyseessä oli vain väestön laskenta.

Slice löytää kukkaron, jossa on joitankin pikkurahoja.

Sairastun toiseenkin tautiin vielä edellisen lisäksi.

Shadin kaveri loukkaa jotain työtoveriaan (molemmat virkamiehiä), mutta Shad onnistuu käännyttämään tämän työtoverin oikeaan uskoon ja he ovat sen jälkeen kaikki kolme hyviä ystäviä.

Apee pääsee kotiin vankilasta ja hänelle tarjotaan paikkaa lähetyssaarnaajan henkivartiana, josta hän kuitenkin kieltäytyy. Vähän myöhemmin Appe näkee papin, joka julistaa nähneensä Raaon.

Aronin luokse saapuu viestinviejä isosta metsästä. Mies on noin 20-25 vuotias, metsäläisten tavalla pukeutunut, hieman kalastajakansalaiselta näyttävä, harmaasilmäinen ja noin 6'2" pitkä. Hän kertoo että se iso metsä pitää jättää rauhaan.

Tuppi auttaa naapurialueen paronia ja ystävystyy tämän kanssa.

Kurwik lähtee vaaralliselle tehtävälle. Palaa noin viikon päästä 30 kultarahaa rikkaampana.

Minun oppipoikani loukkaa vanhaa kaveriani kotimaastani. Torun poikaa, joka ei tästä tykkää ja lähtee pois.

Slice lähtee käymään jossain tapahtumassa, jossa hän saa pari uuttaa ystävää ja yksi näistä kysyy häntä mukaan vaaralliselle tehtävälle. Slice tietysti lähtee.

Shadin kotona käy murtovaras, joka varastaa lähes puolet hänen kotonaan olleista rahoista.

Useat eri partiot raportoivat nähneensä örkkipartioita.

Appe lähtee vaaralliselle tehtävälle, jonka hän suorittaa onnellisesti. Lord Aron tapaa kaupungilla tivolista karanneen leijonan. Hän yrittää kesyttää sitä mutta ei onnistu ja leijona pois.

Tuppi lähtee vaaralliselle tehtävälle.

Toimin jo toisen kerran elämässäni urhoollisesti. Viime kerralla sain siitä ritarinarvonimen, nyt en mitään. Totean, että jos hyötysuhde on vain puolet niin ei kannata olla kovinkaan urhoollinen.

Aron lähtee pääkaupunkiin, papiksivihkimistä varten.

Kurwik kertoo nähneensä ilmaelementin. Hän oli jättänyt sen rauhaan ja poistunut hitaasti. Aron vihitään papiksi.

Ystävystyn tulkin kanssa. Hän lupaa 25% alennuksen.

Appe ystävystyy virkamiehen kanssa. Aronin järjestämät turnajaiset alkavat. Peitsi kilpailuun osallistuu vain neljä kunnollista osanottajaa, muut ovat jotain rupusakkia. Turnajaiset sujuvat hyvin ilman ongelmia.

Billiä kositaan, mutta hän juoksee karkuun. Koska en jaksa lähteä kotimaahani olin lähettänyt sinne sanaa, että festarit on siirretty tänne. Festareihin tuleekin aika runsaasti vanhoja kavereitani kotimaasta ja vielä paljon enemmän väkeä lähiseudulta.

Jesse auttaa aatelista, mutta saa vain kiitoksen palkakseen.

Bill sairastuu, mutta paranee muutamassa päivässä.

Appe kertoo, että vierailevan tivolin näytös on todella hieno. Kylän pappi yritetään murhata, mutta kaksi kolmesta murhaa yrittäneistä jää kiinni. Valitettavasti vankila palaa ennen kuin heitä ehditään kuulustella eikä kolmatta murhaajaa saada selville.

Me muutkin menemme Appen suosituksesta katsomaan tivolin näytöstä.

Lopultakin Lord Aronin kunto pettää. Kaksi viikko hän jaksoi ryypätä kanssamme, mutta sairastuu juuri festifaalien lopussa.

Tuppi palaa partioretkeltä ja kertoo nähneensä taivaaseen asti ulottuneen pylvään syvällä vuoristossa. Päätämme kerätä tutkimusryhmän tutkimaan sitä. Mukaan lähtee Kurwik, Tuppi, Bill, Jesse, Slice ja Appe. Käymme ostamassa varusteita ja valmistaudumme muutenkin matkaan. Kirwik kirjoittaa matkasta minulle kuvauksen, jonka nyt liitän tähän. Olen korjannut sen muun päiväkirjan mukaiseksi, mutta säilyttänyt kuitenkin perusmuodon, eli säilytin Kurwikin edelleen kertojana. (Suluissa on tänä aikana kaupungissa tapahtuneita asioita).

Lähdemme liikkeelle. Näemme heti ensimmäisenä päivänä lohikäärmeen. Kun me muut painumme suojaan ettei se vain huomaisi meitä, Appe alkaa huutamaan siille kirouksia, etc. Apen käytöksestä päättelen, että hän ei ole ihan terve päästään.

(Kaupungissa Sir Trex näkee kaksi ryöstettyä taistelijaa.)

Saamme pylvään näkyviin.

Vastaamme tulee nainen, joka pyytää meiltä apua. Jesse sekoaa aivan täysin tässä vaiheessa ja alkaa läähättämään eikä saa sanaakaan suustaan. Toteamme, että tilanne ei näytä hyvältä jos meillä on ryhmässä mukana kaksi mielisairasta. Tarjoamme kuitenkin naiselle apuamme. Nainen kertoo, että hän kuuluu kauempana vuoristossa elävään lentävään rotuun, mutta hänet on karkoitettu kotoaan, koska hänellä ei ole siipiä. Nyt hän asuu pienten rauhaa rakastavien olioiden luona, joilla on ongelmia tulta syöksevien koirien kanssa.

(Lord Aron näkee profeetallisen unen ja kulkee ympäri linnaa kertomassa sitä kaikille vaikka onkin vielä sairas.)

Saavumme perille kuusillan luokse. Odotamme muutaman yön, että kuunsilta vahvistuu kunnolla.

Ylitämme sillan. Tapaamme pikku olioiden kuninkaan, joka kertoo meille tarkemmin koirista. Kuulemme, että niitä on kymmenkunta ja ne tulevat melkein joka yö, kun silta on riittävän vahva. Valmistaudumme koirien tulemiseen hakemalla vanhoja puulaatikoita yms romua. Kastelemme laatikot ja pistämme ne suojiksi aivan sillan eteen. Tuppi menee aivan taakse ja painautuu maahan raskas varsijousi valmiina. Minä otan vasemman sivustan ja Bill oikean. Slice jää keskelle suoraan sillan eteen valmiina ottamaan koirat vastaan. Lainaan hänelle omaa kilpeäni koirien tulta vastaan. Appe menee Slicen takana olevan laatikon taakse piiloon. Jesse kasaa takana kottikärryjen päälle jotain outoa rakennelmaa ja saatuaan sen valmiiksi jää hän Slicen taakse odottamaan. Samassa havaitsemmekin koirien liekit kauempaa. Kun koirat tulevat sillan toiseen päähän epäröivät ne hetken ja sitten kolme ensimmäistä lähtee tulemaan sillan yli. Koirat sylkevät kolme tulenliekkiä Sliceä kohti noin 30 metrin päästä, mutta ne eivät saa muuta aikaiseksi kuin pienen reijän minun kilpeeni. Kun koirat ovat riittävän lähellä ampuvat Bill ja Tuppi yhteislaukauksen saaden kaksi ensimmäistä koiraa pysähtymään. Minä odotan kolmatta koiraa, mutta samassa Appe huutaa Slicelle varotuksen. Slice huomaa, että Jesse on lähtenyt hökötyksensä kanssa liikkeelle työntäen sitä suoraan sillalle. Slice onnistuu väistämään Jessen, joka rynnistää täyttä vauhtia kohti ensimmäistä koiraa. Kun osuu siihen pysähtyy hänen hökötyksensä hajoten kappaleiksi. Jesse alkaa töyntämään koiria pois sillalta, samalla kun kolmas koira hyppää häntä kohti. Ammun ilmassa olevaa koiraa ja saankin sitä niin paljon häirittyä, ettei se pysty tekemään täyspainoista hyökkäystä Jesseä kohti. Tässä vaiheessa en tiedä tarkemmin mitä tapahtui, koska aloin lataamaan varsijoustani. Kun olen saanut sen ladattu on Jesse kadonnut sillalta, jossa on enään kolme maassa olevaa koiraa, sekä kuusi uutta koiraa. Kolme viimeistä näistä kuudesta sylkäisevät jo jotain muutakin kohti kuin Sliceä, koska edessä olevat koirat peittävät Slicen näkyvistä. Slice tuntuu pärjäävän aika hyvin isku ja koira tahtia. Joku taisi kyllä vaatia kaksikin iskua, mutta tilanne näyttää olevan hallinnassa, kun neljä vielä hengissä olevaa koiraa lähtevät pakoon. Slice lähtee sillalle tappamaan siellä olevat koirat ja hetken päästä Jesse saapuukin kävellen siltaa pitkin. Hänellä on muutamia aika isoja haavoja, joita yritämme sitoa. Saamme verenvuotoa hieman vähennettyä. Lähetämme Apen hakemaan kylästä lääkäriä, mutta kun häntä ei kuulu muutamaan minuuttiin sanoo Jesse menevänsä johonkin transsiin ja tämän sanottuaan hän vajoaa aivan kuolleena maahan. Kun lääkäri tulee paikalle tutkii hän Jessen ja toteaa tämän olevan kuollut. Appe yrittää muistella mitä hän on tuosta transsista oppinut ja hetken miettimisellä hän toteaa, että uhrin haavat pitää sitoa ja sitten hänet pitää herättää pienellä väkivallalla. Lääkäri sitoo haavat ja saammekin Jessen hereille. Tosin hän on tajuton, mutta haava ainakin alkaa vuotamaan. Lääkäri sitoo sen uudestaan.

Jesse on sen verran huonossa kunnossa, että jäämme tänne odottelemaan hänen tajuihinsa tuloa. Vahdimme samalla jos vaikka koirat tulisivat vielä uudestaan, mutta niitä ei enään kuulu. Epäilemme että ne nyt varmaan jättävät tämän kylän rauhaan.

Saamme kuninkaalta pieniä lahjoja, mutta Jesse loukkaantuu syvästi koska hän ei saa mitään. Haemme kylän psykologin parantamaan Jessen mielisairautta, mutta hän ei suostu kuuntelemaan psykologia. Slice yrittää pitää Jesseä paikalla, mutta Jesse alkaa hakkaamaan Sliceä joka suuttuu tästä suunnattomasti ja vetää aseen esiin. Appe yrittää hillitä Sliceä ja minä, joka olin yrittänyt hillitä Jesse poistun nopeasti kauemmaksi, kun Slice vetää aseet esiin. Taistelu on aika lyhyt ja Slice ehtii lyödä Jesseä oikein kunnolla, ennen kuin minun heittämä ei niin hirmuisesti tunteita viilentävä (siinä padassa olikin juuri keitettyä vettä, eikä kylmää niin kuin luulin) vesi osuu tappelijoihin. Toteamme, ettei Jesselle voi tehdä mitään.

(Aron tuntuu hourailevan unissaan. Nyt hän näkee unessa oman kuolemansa ja pelästyy siitä.)

Tuppi saa lahjoituksena eräältä kuläläiseltä rahaa urheasta toiminnastaan taistelun aikana (ampui kaksi varsijousi nuolta noin 30 metrin päästä taistelupaikasta penkan suojasta. Urheata, Hah!)

(Shad sairastuu, se ison metsän mies käy varoittamassa Aronia että Uruk-hait keräävät armejaa.)

Kuunsilta alkaa heikkenemään joten päätämme lähteä liikkeelle. Nainen kysyy voisimmeko vielä auttaa häntä pikkuisen ja saattaa hänet vanhempiensa luokse. Se vie meidät hieman sivuun kurssista, mutta suostumme tietysti.

(Minulle tarjotaan vaarallista tehtävää, mutta en suostu)

Saavumme vuoren juurelle. Nainen toteaa, että hänen kansansa asuu tuolla ylhäällä ja meidän pitäisi kuulemma kiivetä tuonne ylös. Kun olemme naista jo näin pitkälle auttaneet, niin emme voi jättää viimeistä taivalta pois, joten lähdemme tietysti kiipeämään. Kun pääsemme ylös meidät viedään johtajan luokse. Nainen pyytää päästä takaisin tänne asumaan, mutta hänelle sanotaan, että sitä ennen hänen pitää todistaa, että on kelvollinen. Hänelle annetaan tehtäväksi tutkia se pylväs, jota me olimme matkalla tutkimaan. Seuraavaksi otetaan meidät käsittelyyn. He syyttävät meitä kaikesta pahasta, eikä meidän puheemme saa heitä kääntymään. He toteavat, että meidän pitää osoittaa kelpoisuutemme taistelmalla hänen henkivartiokaartiaan vastaan. Tässä vaiheessa Bill saa hyvän idean ja onnistuukin vakuuttamaan heidät, että itse asiassa ihmiset vain parantavat luonnon aloittamaa työtä. Lopulta meidät päästetään pois. Laskeudumme alas. Nainen oli kuullut että pylvään juurella on joku salattu sisäänkäynti. Lähdemme etenemään kohti pylvästä.

Näemme metsästäjiä, ja juttelemme heidän kanssaan maailman tapahtumista. Kuulemme että täällä on viime aikoina näkynyt isohkoja örkkilaumoja. Pyydämme heitä välittämään tietoa linnaamme mikäli he saavat selville jotain uutta.

(Alueelle ilmestyy lainsuojattomia, jotka ryöstelevät veronkantajia. Aron palkkaa lisää väkeä, ja kerää veronkantajille lisää saattojoukkoa.)

Minuun iskee kova flunssa. Emme vieläkään ole päässeet pylvään juurelle.

Pääsemme sen vuoren juurelle jossa pylväs on. Alamme etsimään sitä piiloitettua oviaukkoa.

Tuppi törmää käärmeeseen, mutta onnistuu tappamaan sen ilman ongelmia.

Pieni maasta muodostunut pallo hyökkää Slicen kimppuun, joka tuhoaa pallon muutamalla iskulla.

(Malminetsijä käy kysymässä lupaa malminetsintään alueelta. Aron antaa luvan. Aron saa myös jonkin verran rahaa lahjoituksena. Shad joutuu oikeuteen syytettynä jostain rikoksesta, mutta hänet todetaan tietysti syyttömäksi.)

Löydämme salataun luolan suuaukon. Menemme sisään Heti oven jälkeen nainen, Tuppi ja Appe pakenevat hirmuisella vauhdilla ulos. Meillekin tulee hieman karmaiseva tunne mutta ei se meitä pakoon aja. Päätmme jatkaa kolmestaa (minä, Slice ja Bill) huoneen toisella laidalla olevia portaita ylöspäin. Kiipeämme todella pitkän ajan portaita, kunnes tulemme ensimmäiselle tasanteelle. Tasanteen poikki menee suhteellisen tiheään piikkejä, jotka niissä roikkuvista ruumiistä päätellen kuuluvat johonkin vanhaan ansaan. Minä lähden pujottelemaan piikkien poikki. Tutkin kuitenkin ensin ne kaksi ruumista ja jatkan sitten toiselle puolelle ilman ongelmia. Bill tulee seuraavana kirjoitettuaan ensin maahan, että "Ei vaaraa suoraan läpi vain".

Kun Slice tulee piikkien läpi alkaa koneisto yllättäen toimia ja meinaa lävistää hänet, mutta piikit jymähtävät takaisin jumiin juuri ennen kuin ne osuisivat häneen.

Lähdemme kiipeämään tasanteen takana olleita portaita pitkin. Taas pitkän kiipeämisen jälkeen tulemme taas tasanteelle. Kun tulemme lähemmäksi näemme tasanteen keskellä kuvan, joka kehoittaa meitä tulemaan keskelle tasannetta syömään. Minä olen aivan uupunut tuosta kaikesta kiipeämisestä, kun olen vielä sairaskin, lähden heti keskelle hyvältä näyttävää ruokaa kohti. Kun olen kävellyt muutaman askelen huomaan kuinka lattia yllättäen häipyy altani. Koska en halua pudota syvältä näyttävään kuoppaan rukoilen pikaisesti jumalaa estämään putoaminen. Jumala puuttuu peliin ja kävelen yksinkertaisesti tyhjän päällä keskellä olevalle tasanteelle, jossa ruoka on. Koska nyt kuitenkin olin tänne asti tullut päätän kuitenkin syödä ja syötyäni tunnen itseni paljon paremmassa kunnossa olevaksi. Sairauskin tuntui poistuneen ruokailun seurauksena. Sidon köyden ympärilleni ja heitän toisenpään muille, jotka ovat tällä välin kiertäneet kuopan reunojen kautta. Lähden kävelemään kapeaa tukipuuta pitkin pois keskellä olevalta tasanteelta kuopan yli. Köydestä on apua, koska pääsen hieman yli puolenvälin kunnes putoan alas. Slice ja Bill vetävät minut ylös ja lähdemme kiipemään seuraavaa porrasväliä.

Tulemme seuraavalla tasanteelle. Tasanteella on seitsemän ruumista. Kalastelemme heidät heittokoukulla tarkempaan tutkimukseen ja otamme heiltä ylimääräiset kunnossa olevat tavarat. Toteamme, että jostain varmaan tulee jotain kaasua tai vastaavaa, johon he ovat kuolleet. Slice yrittää ensin. Hän juoksee tasanteen yli pidättäen hengitystään. Kun hän on hengissä toisella puolella menemme minä ja Bill perässä. Kirjoitan toisen puolen portaaseen niin, että se näkyy tasanteen toiselle puolelle, tekstin "Pidättäkää hengitystä ja juoskaa", johon Bill vielä lisää "Ei saa jäädä piknikille".

Seuraavalla tasanteella on vian kolme ruumista. Ruumiit ovat aika heikossa kunnossa. Slice kalastaa ne taas, mutta ei saa kaikkea ongittua, koska ruumiit ovat niin vanhoja ja heikkokuntoisia. Koska emme saa mitään vihjettä mihin he ovat kuolleet Slice lähtee samalla menetelmällä kuin viimeksi, eli lujaa vauhtia ylitse. Muutaman metrin jälkeen toteamme, että onneksi se oli Slice, kun molemmilta puolilta tulee niin monta pientä puunuolta, että hukkaamme Slicen hetkeksi näkyvistä. Puunuolet eivät läpäise Slicen peltipanssaria, mutta osa kuitenkin menee panssarin koloista aiheuttaen pari pientä haavaa, mutta ne eivät Sliceä hidasta. Nyt totamme mistä se tässä ollut hirmuinen pöly oikein on peräisin, kun maa on aivan täynnä pientä puuhilettä. Toteamme että tuossa on varmaan painon mukaan toimiva anturi, joten laitamme kaikki tavaramme minun vuodevaatteelle ja Slice hinaa ne toiselle puolelle. Sitten Bill ylittää tasanteen varovasti kävellen. Jäten viestin seuraaville: "Kävelkää kevyesti." Seuraan Billiä kunhan Bill on ensin ottanut maasta mukaansa yhden kohtuullisen hyväkuntoisen keihään ja päässyt kokonaan toiselle puolelle.

Taas portaat ja seuraava tasanne. Tällä tasanteella ei näy yhtään ruumista. Kun tutkin tasannetta huomaan lattiassa kiskot ja totean, että tässä seinät varmaan iskee yhteen. Lattiassa on muutaman metrin päässä sauma. Toteamme, että tuo on varmaan se laukaisumekanismi. Lepäämme ennen kuin yritämme ylitse.

Levättyämme teemme minun entisestä kilvestäni kiiloja ja kiilaan niillä seiniä paikoilleen. En saa laitettua kuin muutaman kiilan kun ansa laukeaa. Ehdin niukin naukin pois seinien välistä. Saan kuitenkin sellaisen tällin etten halua sitä uudestaan kokea, joten Slice menee nyt vuorostaan pistämään kiiloja. Hän pääsee melkein puoleenväliin kun seinät taas lähtevät liikkeelle. Hän hyppää suoraan eteenpäin turvaan ja minä ja Bill vedämme häntä köydestä täysillä tätä reunaa kohti. Lopputulos on se, että Slice jää aivan keskelle ansaa. Hänen onnekseen ansa jumittuu juuri ennen kuin se osuu häneen. Kun me toteamme tilanteen juoksemme äkkiä ansan läpi, ennen kuin seinät lähtevät taas liikkelle.

+
+ Hahmot levelin mukaan
+
+  					   Level	   Day		Age
+ Name (Profession)	Pelaaja		Start	End	Start	End	(days)
+
+ Glide "The Slice" Zapman
+ Warrior		Ville		4	5	27.2.59	-	-
+
+ Bill The Hero
+ Fighter		Maaninen	4	4	30.6.58	-	-
+
+ Tuppi The Great Swordsman, Unbeliver
+ Barbarian		Ahponen		4	4	30.6.58	-	-
+
+ Kurwik
+ Rogue			Kivinen		4	4	1.1.59	-	-
+
+ Appe
+ Warrior Mage		Alakoski	4	4	6.9.58	-	-
+
+ Jesus AntiKristus 'Jesse'
+ Bard			Nevalainen	4	Dead/4	21.9.58	14.6.59	293
+
+
+ Linnassa olevat hahmot
+
+ Lord Aron
+ Assasin		Ville		11	11	16.6.57	-	-
+
+ Sir Rudolf Viisas
+ Bard			Kivinen		5	5	22.4.58	-	-
+
+ Shadwell The Sad
+ Scholar/Priest	Nevalainen	5	5	25.6.58	-	-
+
+ Sir Trex Goodtrade
+ Trader		Alakoski	2	2	24.4.58	-	-

Edellinen kuvaus Seuraava kuvaus Indeksiin


<kivinen@iki.fi>